Lulekickan: Strömwall vore snudd på min drömvärvning, fast i ärlighetens namn kanske det mest är av nostalgiska skäl. Där har vi hur som helst en spelare som alltid ger 100%. Fast frågan är väl om han fortfarande har tempot för att spela i elitserien?