+ 2
Inlägg: 2438759
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
{9908}: Tack för det. Jo, Luleå utnyttjade 5 mot 3-chansen. Mycket förvånande eftersom vi varit så skitkassa i den spelformen.
Det känns som att Mario Kempes intåg i Luleå börjar visa sig. Han får igång bättre och allt rörligare PP och det kanske lossnar för oss i den spelformen, det vore mycket tacksamt.
Det känns som att Mario Kempes intåg i Luleå börjar visa sig. Han får igång bättre och allt rörligare PP och det kanske lossnar för oss i den spelformen, det vore mycket tacksamt.
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
{9908}: Menar bara att domaren gör fel och lär ju knappast kunna välja när dom ska göra fel?
Felaktig utvisning är alltid felaktig utvisning oavsett när den kommer.
Felaktig utvisning är alltid felaktig utvisning oavsett när den kommer.
+ 1
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
{9908}: Alla felaktiga utvisningar är väl lite illa?
Är väl inte ok bara det inte leder till mål????
Är väl inte ok bara det inte leder till mål????
+ 2
Med det sagt så hade man ju hoppats att ni skulle vunnit med någon puck till, så man inte gick med känslan att det kan ha varit avgörande. För jag tycker inte Luleå är totalt utspelade på något sätt. Kändes redan i början på tredje att ni inte skulle behöva många lägen för att ta taktpinnen, medan vi uppenbarligen behövde många många många fler.
Grattis till 3p! Vill faktiskt inte att ni ska vara inblandade i bottenstriden.