Inlägg: 2441453
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Sven.Savage: Ja Sven du är em riktig historike! Det som har varit kan vi ju inte göra någon ting åt Nu ser vi framåt i stället nu får vi hoppas att ni tar er i kragen där nere men jag tror som du att Malmö-- HV71 som får spela kval.
Länkar:
http://Saik-Smland
http://Saik-Smland
+ 1
Men det var ju bara under sektens gastkramning av Apan som företrädarna aldrig någonsin erkände att de torskat en match eftersom motståndarna varit bättre. Då var det alltid fel på domarna, som t ex ApWallson uttryckte saken: Vi blir hårt straffade av zebrorna idag...när han raaaaaasade på presskonferenser.