Inlägg: 2462102
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Kors i taket. Nu visar faktiskt Apzebran ut en oskar, sedan denne med ett samurajslag slagit klubban ur händerna på Shinnimin.
Han tycker väl att det är OK att göra det nu, när oskars har 0-4 och bara 12 minuter kvar. Hade det stått 0-0 skulle det väl ha kliat i visselpipan att ta Shinnimin för filmad kastad klubba.
Han tycker väl att det är OK att göra det nu, när oskars har 0-4 och bara 12 minuter kvar. Hade det stått 0-0 skulle det väl ha kliat i visselpipan att ta Shinnimin för filmad kastad klubba.
PP för Oskars igen alltså, dock ej mål.
Ja, fy fan. Jag tyckte att Luleå hade stor anledning att kräva av förbundet att inte skicka höjdhoppare Sjöberg till våra matcher. Och nu tycker jag detsamma vad det gäller den korrumperade och korkade apzebran.