+ 1
Inlägg: 2468222
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
Kollade upp Timmersupportrarnas inställning till matchen mot Luleå. De tycks rätt lugna, räknar med goda chanser att slå oss och konstigt vore det väl annars med tanke på att förra säsongen var det enda lag vid sidan av Röglet som gick plus på oss och så gjort också i år.
Mer handlar det om att de gärna ser Erik stå och beklaga sig i intervju efter förlust - de är ju inte speciellt tacksamma för att han valt att spela för Luleå i stället för hemma i Timrå.
Mer handlar det om att de gärna ser Erik stå och beklaga sig i intervju efter förlust - de är ju inte speciellt tacksamma för att han valt att spela för Luleå i stället för hemma i Timrå.
+ 1


När det gäller linorna räknar vi förstås bort Kempen i fortsättningen men Bulan har nu kokat ihop ett mer seriöst försök kan man tycka.
• Connolly med Einar Wolf och Brännis. Kan väl fortsätta köra så med förhoppningen att det ska lossna för warulfvsdräparen.
• En finnlina med Tyrre, Komarov och Sallinen. Borde ju kunna trycka dit motståndarfemmor när de skärper sig och tar i.
• Lyckträffen med Shining Shinnimin tillsammans med Fröberg och så #67 kOMAReK som man hoppas börja hit än mer rätt.
• Och så ett ytterligare brunkargäng med Berglund, Nikupeteri och Rasken.
Timrets tycks komma med de vanliga timren men mest anmärkningsvärt är att isfiaskoförbundet slår rekord och återigen skickar apzebran - seriens värste
hemmadomare - att döma ut oss. Som kompanjon får han älvsbyöhlund som är sisådär och kanske kan hålla lite koll på apzebran. Vi får se.
Bara att förbereda sig på fortsatta domarskandaler av Nordlöf men en dag då vi kunnat diskutera Konungens Återkomst till Luleå Hockey kan man ta även det.