Sven.Savage: Antar att Abbot är vansinnig efter det där slappa försvarsspelet. Vilket icke förtar njutningen när brunkarna dominerar :)
Inlägg: 2477827
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey maj 2022: Vägen efter SM-slivret!
pyts: Jo, de tyckte kanske inte de behövde ta i, efter första.
Nu får Röglet spela PP efter "tripping"av Tyrre, men jag tycker mer att röglaren vred och vände förbi flera lulespelare och själv lyckades tappa balansen. Men zebrorna belönade väl vändandet?
Nu får Röglet spela PP efter "tripping"av Tyrre, men jag tycker mer att röglaren vred och vände förbi flera lulespelare och själv lyckades tappa balansen. Men zebrorna belönade väl vändandet?
+ 1