Sven.Savage: Något defensiv känsla, närmare flopp än flipp, brukar vara nollställd inför dessa matcher. Jajja, mot Delfinen och en hockeymatch med fart o fläkt hoppas jag. Kämpa Lule!
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte