Luleå HF

SHL · 122147 inlägg · 893 ämnen

Inlägg: 2619836

Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
eltifoso: Sex matcher i SHL ikväll:

• Luleå HF - Färjestad BK
• Skellefteå AIK - Timrå IK
• MoDo Hockey - HV 71
• Örebro HK - Linköping HC
• Rögle BK - IK Oskarshamn
• IF Malmö Redhawks - Leksands IF

Men även om vi tar emot Warulfven känns det svårt att engagera sig sedan vi drabbats av Kempegate och inser att vår förhoppning att han ska leverera bra och bli en stjärna för Luleå under resten av serien gått åt helvete. Eftersom han "inte trivs" i Luleå och har beslutat att svika oss för att tjäna mer pengar i Schweiz, sedan vi betalt för att han skulle "rehabba" sig i Stockholm ett år. Skicka den j-a svikaren till Pajala så att han får lära sig trivas tycker jag.

Undrar hur våra spelare och våra åskådare i fullsatt Delfin känner sig? Kan nog bli en enkel vinst du får njuta under palmerna.

Svarskommentarer

Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Läget efter två perioder:

• Luleå HF - Färjestad BK 1-0
• Skellefteå AIK - Timrå IK 2-2
• MoDo Hockey - HV 71 1-2
• Örebro HK - Linköping HC 1-2
• Rögle BK - IK Oskarshamn 1-1
• IF Malmö Redhawks - Leksands IF 0-4

Trottoarkanten, Pungen och Timret visar fortsatt att de ska ha plats bland topp sex.

Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Laget släppt och vi saknar tyvärr
Åslund idag plus, Öhgren, Forsell och Björklund bland forwards

Sv: Luleå Hockey 2023-2024: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Vad är det senaste runt Kempe? Är han med i laget idag, mycket skriverier om honom på senare tid

Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
16% (9)

Antal röster: 58 st   | Kommentera (0)

Sidan sköts av: Sven.Savage