Inlägg: 2912333
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: Du är verkligen tillbaka i gammal god form, alltid domarnas fel när ni losar
+ 1
Men sedan kom Luleå igång på läktarna och när vi var ikapp stod man ju ufo och skanderade och sjöng.
Sedan kom ju appubliken igång med att bua så så snart en lulespelare var i närheten av puck eller apa, och då kompletterade obehagligt nog men vanligt apspelarna med att "ramla" i tid och otid och till slut fick ni tillräckligt tryck på en zebra som från 30 m tog utvisning som den andre huvuddomaren - 1 m bakom händelsen! - friade. Och så satte ni ett PP-mål och vann.
Personligen tror jag att Luleåsupportrarna blir tvungna att hitta ett motmedel mot detta väl etablerade apfusk. Kanske leverar skrattsalvor och skandera fusk, filmare, apa för att ge svaga zebror mod i barm.