Portello: Lite trist att Nobbe slutar med hockeyn. Hade han haft den rätta viljan och ambitionen hade han kunnat vara hur bra som helst, men i dagens BIK är han mest ett original som gör den annars jämngrå massan mindre jämngrå. När han vill är han en jäkligt kul spelare.