Sven.Savage: Om Ponta hade lagt sig ner efter överfallet av Tom Nilsson så hade inget av detta hänt, förutom att det i stället hade varit Tom som åkt 5+Game istället.
Inlägg: 3009569
Svarskommentarer
Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Lajon: Tycker det är svagt av randigt att inte ta den, även om #96 inte går i isen. Riktigt fula grisfasoner.
+ 2
Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Ursäkta mina stavfel, jag kommer aldrig lära mig att skriva på mobilen när jag är i ett upprört state ;)