Portello: Det gör de väl redan? Jag menar, 500 pers är ju så gott som ingenting. Jag tycker faktiskt synd om BIK - de har skulder de måste greja innan säsongen är slut och publiken sviker och underlättar därmed inte direkt för BIK att få ordning på ekonomin.