Sv: Go`natt
zigge: jo, Nordgren förefaller vara väldigt betydelsefull för TIK. Och det är klart, skulle Kapanen inte kunna spela vidare så är det nog bara att glömma högre placeringar för TIK om man inte ganska snabbt hittar en kompetent ersättare.