zigge: ja men modod då!! det är juh sorgligt..dom tror att dom är bäst på hela klotet för dom har fått hem några halvdankade spelare med "klass" dom duger ju knappt åt rävarna....imorgon smäller det och då får vi se om det blir ett halv tik mot en dankat busch-lag!