Portello: SpS är hjärntvätt precis som jobb är. Det har hänt rätt många gånger antingen att jag har svarat tingsrätten eller hovrätten+ namn först, alternativt att jag har slagit 0 först innan jag har försökt ringa hemifrån. Annars svarar jag med mitt dopnamn när jag svarar på jobbet och oftast med Kickan när någon ringer hem till mig eller till mobilen.