Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Det är i trappen upp till bibliotekets övervåning jag brukar möta honom. Jag på väg upp till intressanta böcker och han på väg ner från 7-8 timmars? gratissurfning.

Här är bilden som jag lyckades fånga honom på:
[bild]www.frisco.se/hs/paus.jpg[/bild]