Sv: En otråd på Sportsnackiska
Albert Hall: Yes! Min favvokedja är återförenad nu när Fabbe är med på allvar igen. Det blir Magn(us)ifikt, Fab(be)ulöst, ruskigt bra!

Bäva MooDoo, bäääva! Det blir MINST 10 mål från kedjan Fabbe, JR, Mange på tisdag.