Portello: Det kanske är därför jag aldrig spelar. Alltså för att jag inte känner något akut behov av att vinna ett par tusen. Fast nog skulle det ju onekligen vara rätt kul med 90 miljoner. Tänk, vad mycket skor man skulle kunna köpa för alla de pengarna. Släng dig i väggen Imelda Marcos! : )