Sv: Go`natt
Portello: Tycker det hade varit mer logiskt med Isadora, men det kanske jag är ensam om att tycka.

För övrigt så anser jag att den senaste elitserieomgången helt kan strykas från historieböckerna. Eller förresten, vi kan nog stryka större delen av säsongen...