Sv: Go`natt
Paddan: Det är väldigt tyst på forum för tillfället.
Vad det beror på kan man ju undra.

Och ikväll har jag provat på att vara social, var rätt trevligt faktiskt.Man kanske skulle testa att vara det någon fler gång.