Sv: Morgondagens match
Kurt Steiner: Är också lite smått avundsjuk på dig för att du får vara i LLA ikväll. Vill också vara där.Men det kanske ändå är lika bra att man inte kan närvara. FBK borta brukar sluta rätt ensidigt, tyvärr. Hoppas at din närvaro kan ändra på det :)