Kurt Steiner: Så Ledda ska centra imorgon, det var som fasen. Nog borde väl Bulan vara den givne centern i den kedjan, eller Tella om Bulan inte ska centra? Jaja, det är ju inte jag som är tränare men kanske är det en felskrivning i laguppställningen.