Kickan: Visst är det knepigt att se att Teglet tagit så många pinnar på sistone? De smyger upp som skjuten ur en kanot och fortsätter de så här har de snart slutspelet i handen, liksom för övrigt Pingen. Sickna rackare! Visst är det bra att de tränger ner vissa andra till kval, bara de ger fasen i oss förstås!