Portello: Nej, jag tycker det är rimligt att tala om för Underdog offentligt hur han borde bete sig om han vore normal. Däremot tycker jag att han kunde framföra sina synpunkter på Linkpingsplanket istället, då det han skriver hör mer hemma där än här.