Portello: Mmm. Fast ju mer jag har tänkt på det, desto mer övertygad har jag blivit om att det enda rätta vore att låta Kapus och Husse byta kedja med varandra. Jag tror att det skulle kunna bli hur jävla bra som helst med Kapus tillsammans med Kamil och Nordan.