Portello: Det är väl ändå bättre att bara byta plats på honom och Kapus än att bänka honom. Husse kanske kommer igång om han spelar i gammal välbekant omgivning. Att Nordan och Kamil producerar är ju inget skäl att låta den tredje länken vara orörd, särskilt inte om vi har fått ett nyförvärv som nog på flera sätt skulle passa bra ihop med Kamil.