Sv: En otråd på Sportsnackiska
lizzard: Skrbek spelar inte alls. Alltså får din lillebror INTE ha Skrbektröjan på sig.

Selander: Vinner vi ikväll kan jag tänka mig att vara på bra humör på lördag. Vinner vi även då kan jag tänka mig att till och med vara på jävligt bra humör efter matchen.