Sv: En otråd på Sportsnackiska
Frisco: Ja, eftersom vi har tagit för vana att spöa er så förstår jag att du tycker det är lite trist. Lika bra att du stannar hemma och struntar i att besöka Krämpehallen. Du vet ju ändå hur det slutar : P