Sv: Modo-Luleå
knaskamilla:

Nog gör Foppa mer än ett mål. Tänk på att vi bara har Gusten i målet.

Tellström två mål? Om han gör två mål till sammanlagt på de återstående 49 matcherna blir jag glad.