Sv: LHF:s väg mot SM-guldet
difzi: jag tror inte att han spelade någonting alls. Han och Staffan Kronwall satt på bänken hela matchen vad jag såg (fast jag var förstås mest koncentrerad på Luleå så jag kan ha missat något byte här och var).