Luleå klarade utvisningen. LHC spelar inget vidare spel i numerärt överläge hittills, samtidigt som Luleå även denna gång spelar ganska bra försvarsspel. Men vi MÅSTE komma ur egen zon någon gång - stundtals ser det nästan ut som om vi spelar på att hålla 0-1...