Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Äh, nu blev mitt gonattinlägg raderat från MoDoboken IGEN! Undrar vad man egentligen får bifoga för bilder där för att man ska få säga gonatt? Scumt, det där.

Nåväl, ni får väl ett gonatt i stället, eftersom ni har så snälla moderatorer. Jag är skittrött! Gonatt.