Lövva:
Annars kan man ju göra som i Lule och blanda fansen hur som helst, där de som inte ville stå nära MoDoklacken stod och blockerade trappan medan det var gott om platser uppe på läktaren. Jag antar i alla fall att det var anledningen till att de stod i trappan...
Utöver det kan man sedan sätta en handikappläktare, de rullstolsbundnas assistenter på höga stolar, publikvärdar och en ismaskinsförare (som iofs bad om ursäkt och flyttade på sig) på den lilla "scenen" framför bortastå - så torde det hela vara fulländat.