Sv: En otråd på Hockeysnackiska
HV vann, 3-2 med 12 sekunder kvar av förlängningen. Det innebär att vi har samma poäng som HV och Mora, men vi har (om jag nu har räknat rätt) bäst målskillnad så vi är faktiskt kvar på slutspelsplats trots allt.