knaskamilla: Själv har jag problem med icke existerande lektionsplaneringar, iofs ska jag inte hålla lektionerna förrän efter sportlovet, men ändå. Det kunde ju vara smidigt med färdiga lektionsplaneringar att "köpa". Eller att man kunde få igång hjärnskrället som gått på tomgång alldeles för länge. Den är dock inte köpt på NetOnNet, vad jag vet...