Sv: En otråd på Hockeysnackiska
knaskamilla: Nja, om det inte innehöll en planering för engelsklektioner om Jamaica för sjuorna så får det nog vara. Tydligen lite mer fritt vad jag kunde arbeta med hos åttorna, så där får jag nog verkligen fundera.