Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Albert Hall: Kul att Nagander får välförtjänt beröm i lokaltidningarna.Spelar han som igår så kan han bli riktigt bra. Tydligen ville han slåss med Pebben, men han sa nej.Vilken chicken ;)