Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Sannes:

Lika illa ute som Modo är väl ingen? Dom har ju bara Salo på kontrakt. Nej, visst ja, inte han heller...

Fast Lückner kan väl lira i värsta fall.