Lövva: Ser att "silly redaktionen" på luleafans har skrivit att Bäckman är klar för LHF..konstigt att dom vet det när inget är officiellt, iof så är ju det mesta i ryktes väg där väldigt osant, som mest! Men om det visar sig vara så, jublar Lövva då?