Sv: En otråd på Hockeysnackiska

Albert Hall:

Tss, det där var ju ingen skog att tala om. Jag fixar det galant. Fast det klart, det skulle vara den där krokodilen som jag är lite tveksam till att möta. Varg och björn har vi vanan inne på att möta härnere.

Isbjörn har jag på gatorna här hos mig, iallafall om man får tro den grabben som jag träffade i en affär i London för några år sedan.....