Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Portello:

Jag tror jag aldrig sett ett lag göra mål i spel 3 mot 5. Åtminstone inte på den här nivån. Nu vann ju Brynäs i alla fall, kvalserien tätas därmed ihop... Spännande!