Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Tydligen så är vi ute efter ytterligare en keeper. Inte nog med att vi ska ha tre tränare, tre målvakter är också nödvändigt. Tur att det bara finns en center, annars skulle det bli trångt i båset.