Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
LL: Jaha, ja.Så det blev Leinonen som ersatte Antila samt Karlsson.
Tycker det verkar som Karlsson kan vara en Mange Nilsson-typ i spelsättet.

Det är väl helt ok värvningar OM det kommer storfräsare också (Ex, Bartecko, Pirnes)