Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Tero i dagens kuriren: – Jag spelar butterfly och har väl en del tricks för mig.


Bara det inte är trix som Manny hade för sig mot blandannat frölunda och Hv.Hemska tanke....