Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Anders K: Werner är väl fortfarande under kontrakt med Skellefteå?

När det gäller Jens Karlsson, så skulle jag gärna se honom i Luleå.Men frågan är om han vill komma hit.