Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello:

Jag vet inte om jag tycker Sundqvist är något för oss. Har vi inte redan tre unga lovande backar i ungefär samma klass i Fransson, Savilahti-Nagander och Erik Lindberg? Spela dom istället.