Sv: En otråd på Hockeysnackiska
65selander: Vet inte riktigt hur det är med det där.Luleå hockey äger ju inte Coop, så hallhyran borde ju kommunen förlora.

När det gäller försäljningsstånden så vet jag.
Kanske någon annna som vet bättre än mig?