Sv: En otråd på Hockeysnackiska
Portello: Vad har hänt med matchrapporterna på Luleås officiella hemsida? man kanske rent av har lagt ner dom!

Vilken härlig seger igår man är ju helt lyrisk idag! Nu laddar man för Mora matchen..hej hå hej hå till s........vi gå:-)