Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Intervju med en... hmm, hjälte?

"Nej, jag tror naturligtvis att vi vinner. Men det blir en kul match inför fullsatta läktare, synd bara att inte hela hockeysverige får se den."