Sv: Kvällens match
Salcin:
Något mer kvitteringsmål förmådde inte värmlänningarna.
– Vi gör allt utom mål. Luleå sägs vara höstens lag och stundtals spelar vi skjortan av dem, menar Kulon Lennartsson.

Låter som att han är dålig förlorare :)